Waar kan ik Kolonisten van Catan Zeevaarders 3-4 personen, nog kopen, nieuw of tweedehands?

Ik heb laatst kolonisten van catan gekocht, ik wilde het al eerder doen. maar zover kwam het eigelijk niet.
Nu zoek ik Kolonisten van catan zeevaarders 3-4 pers. nog, ik had hem kunnen bestellen bij een winkel. en die had 999games gevraagt maar die zeiden dat ie uit het assortiment word gehaald.

weet iemand, of is er nog een manier dat ik hem toch nog kan kopen, Nieuw? of tweedehands, in goede staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (5)

999games in Almere is de distributeur.
Wellicht heeft u daar nog succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werd overigens veel geleverd aan V&D,s
Er zijn ook een aantal tweedehands winkels en internetwinkels die tweedehandse en nieuwe spellen verkopen
een internetwinkel waar ik wel eens wat heb gekocht en waar ze ook vaak kolonisten van catan spellen hebben( rond de 10-15 euro) is
spellenhut.nl , maar er zit in de meeste grote steden ook wel een winkel die spellen verkoopt
succes want kolonisten van catan is een leuk spel en de aanvullingen houden het spannend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij hier: http://www.intertoys.nl/speelgoed/spellen-kolonisten-van-catan-zeevaarders-3-4-804355.html

Het lijkt mij dat dit spel voorradig is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier kun je het bestellen: http://www.spellenzolder.com/index.php?item=kolonisten-van-catan-zeevaarders&action=article&aid=46&lang=NL

Hier staat dat het herdrukt wordt en weer leverbaar is in augustus: http://www.goedkopegezelschapsspellen.nl/nl/product/kolonisten-van-catan-uitbr-zeevaarders-van-catan/

Toegevoegd na 7 minuten:
Helaas, het spel uit de eerste link is niet voorradig.

Je zult voor nieuw moeten wachten tot augustus blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is helaas niet leverbaar meer heb ik laatst gehoord van Spellenrijk.nl. Later dit jaar komt er een compleet nieuwe Catan versie waar ook een Zeevaarders van zal verschijnen. Ze hebben alleen de 5-6 spelers uitbreiding nog wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats zijn ze nog wel te vinden:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A225300%3Bly%3A477564%3Bl2%3A1233%3Bkw%3Azeevaarders%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=7451&p=1