Ehm.. een doos dominosteentjes en een grote, vlakke ondergrond?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook div. apps van het spel(ik heb er een op m'n iPad €0,79)
11 jaar geleden
Zoals mijn voorganger al zei, inderdaad een doos met gekleurde dominosteentjes. Of neem gewoon zo'n ouderwetse aanlegdomino, met van die zwarte puntjes erop, als die toevallig nog ergens in je kast ligt. Eventueel kan het ook met video- of dvd-doosjes. Verder misschien nog wat hout of karton om bruggetjes te bouwen en natuurlijk een hoop geduld om alle steentjes telkens opnieuw weer rechtop te zetten.... Oh ja, en een vaste hand om te voorkomen dat je ze per ongeluk al te vroeg omstoot.