Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik weet dat in ieder geval 999-games altijd geïnteresseerd is in nieuwe spellen.

"999 Games is altijd op zoek naar noviteiten in de spellenbranche en heeft interesse in nieuwe spelontwerpen van gerenommeerde ontwerpers, maar ook van liefhebbers die zelf een spel hebben ontworpen. Om jullie ook de kans te geven je spel aan ons te presenteren, staan wij op de beurs Ducosim met een Bring & Try-stand. Ducosim vindt 4x per jaar plaats (1x per jaargetijde) in Amersfoort.

Het concept is even eenvoudig als het klinkt. Jij neemt je spel mee, 999 Games gaat het spelen met behulp van jouw uitleg. Een speelbaar prototype met vlot werkende spelregels is wel een vereiste. "

http://www.999games.nl/pages/over-ons/jouw-spel-bij-999-games.php


Jumbo heeft hier ook een stuk over op haar website staan:

Procedure voor inzenden van eigen spel, puzzel- en speelgoedconcepten

http://www.jumbo.eu/nl-nl/service/veelgestelde-vragen/spelideeen/


Dit zal ook voor andere spel-uitgevers zijn.
Kijk bij welk van de spel-uitgevers je spel het beste past (ja, dat maakt ook uit) en benader ze met je idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ klopt helemaal wat betreft 999games.
Ik heb voor hun gewerkt.

Andere antwoorden (3)

Vraag eerst patent aan bij een octrooibureau.
Stel u dan in verbinding met een fabrikant of informeer bij 999games.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt naar intertoys (of zo) gaan, en bij hun spellen zoeken naar een vergelijkbare categorie, en dan contact zoeken met de betreffende uitgever.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien beide bovenstaande antworoden super zijn, valt dit een beetje in het niet. Geen minnetje maar ook geen 'waardevol' antwoord.
je zou je game op steam kunnen uitgeven, dan spreek je meteen een heel netwerk vol gamers aan.

op steam zitten in mijn ogen, best veel indie developers, kleine onafhankelijke bedrijven.

ik heb even de faq gelinkt, daar kan je lezen wat je moet doen om je game op steam te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding