Is er een spel/game op internet, pc , wii, ps2, waarbij je zelf een draak speelt?

dan bedoel ik niet, dat je een mens bent en een draak opvoed. maar dat je ook echt alleen dat dier bent, en dat je in een vrije wereld bent, kunt vliegen en je eigen draak kunt creëren, het liefst zonder levels maar gewoon vrij spel. ontdekken en overleven.

ik ken spore,
maar misschien is er nog iets anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Spyro ! Hierin speel je n draak en is er vrijwel voor alle consoles, Google naar s