Hoe is Rainbow Road ontstaan en ontwikkeld?

De laatste baan bij iedere Mario Kart Special Cup is Rainbow Road. Maar weet iemand bijvoorbeeld wat het idee achter Rainbow Road is of is het alleen maar een spectaculaire finale?
En wat is de reden dat deze baan in echt ieder spel zit? Is dat contractueel vastgelegd of valt Rainbow Road alleen maar heel goed bij Nintendo en de spelers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Rainbow Road past in het Super Mario Genre, in alle Super Mario spellen wordt er met regenbogen gewerkt.

Het is inderdaad een laatste, spectaculaire race die volledig aan de fantasie van de makers is overgelaten. Omdat het een race in de ruimte is, over een regenboog, wordt de indruk gewekt dat dit de ultieme race is, wat natuurlijk de bedoeling is voor de laatste race in het spel. Er is naar mijn weten niet vastgelegd dat Rainbow Road de laatste race moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Rainbow Road is the name of the last racecourse of the Special Cup in each of the Mario Kart games. As the name suggests, these tracks are made of multi-colored tilesets that are either one color or change their color as racers pass by them, depending the game they appear. They are suspended in the starry night sky in outer space. Most contain few or no rails, putting racers at risk of falling, and each Rainbow Road also contains its unique hazards. Due to these obstacles, Rainbow Road is one of the hardest tracks in each Mario Kart game. Rainbow Road is also usually a long track when compared to other tracks.

Rainbow road is de moeilijkste van alle racebanen omdat er weinig randen zijn en populair door de gekleurde tegelvloer.

Waarom zou contractueel vastgelegd zijn dat deze baan in elk spel zit? Met wie moet je zo'n contract maken?

Het is gewoon een populaire baan bij de spelers en dan houd je zoiets erin.

Heel veel informatie over Rainbow Road vind je op http://www.mariowiki.com/Rainbow_Road