Welke poker kaarten zijn de beste ?

Ik moet morgen pokerkaarten halen en ik wou vragen welke zijn de beste (mijn budget is 13 euro)
morgen ga ik naar dit winkeltje: http://www.spellenhuis.nl/roulette-poker-poker-kaarten-c-1613_1650_1653.html
Kan iemand de naam zeggen van welke de beste is/zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het soort kaarten dat je hebt maakt echt niet uit. Als ze maar nieuw en compleet zijn.

Het beste antwoord

IK denk niet dat iemand de beste kan noemen, dat is toch persoonlijk. De ene wilt ze graag heel glad, of net iets groter, de ander weer niet, Koop gewoon een niet te duur pak, en kijk hoe dat bevalt, bevalt het goed dan speel je er mee tot ze versleten zijn, zoniet dan koop je weer eens n ander pak.
Of je legt een verzameling aan door ze als cadeau te vragen bij allerlei gelegenheden, zoals verjaardag en sinterklaas. Kun je iedere keer met iets anders spelen
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf bike trophy gekocht voor 6,50 ik vind ze echt goed!
bedankt voor je reactie!