kan je een bestaande avatar bij Second Life veranderen?

Een vriend van mij heeft een avatar van een konijn aangemaakt op Second Life. Hij wil dit veranderen naar een mannelijke avatar. Is dit mogelijk met account en naam behoud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Jazeker, dan moet je een andere shape en skin kopen. Vaak kan je dat ook voor free krijgen. Als je wilt weten waar je dat kan krijgen moet je in Search, onderaan het scherm, zoeken en freebees intikken. Dan krijg je vanzelf de gebieden te zien waar je gratis sullen kan krijgen, ook shapes en skins. Die shape en skin "trek je dan aan" door in ze in je inventory op te zoeken onder "recent items", En dan op "wear" te klikken als je de shape gevonden hebt, en zo ook met de skin.
Je kan jezelf in alles veranderen met behoud van account en naam.
Succes :-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks ik zal eens kijken wat ik voor hem kan doen. Ik wist niet dat er meerdere freebees plaatsen waren?
Kristal
12 jaar geleden
Met "sullen" bedoel ik spullen ;-)) Oh ja, er zijn er nogal wat. Het is meer dat je moet uitvinden hoe je ze vindt op search. Je kan ook op de picks kijken bij andere spelers in hun profiel. Daar vind je ook interessante adressen. Speel ze :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor het antwoord. We gaan maar eens shoppen dan. Ik ben nu zo een 8 maanden Mag ik je op SL toevoegen kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was nog niet klaar met typen.. :-) poisonivy1975 Thx alvast