Hoe kan ik mijn sims3 poppetjes weer laten bewegen?

De vader was het kind leren praten en nu zitten ze stil en willen niet meer weg of iets anders doen ik heb al geannuleerd maar ze blijven zitten en doen niks meer wie weet hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt proberen om met
Ctrl-shift-c (cheatscherm) daar 'moveobjects on' in te typen,en daarna op enter te drukken. Nu heb je de mogelijkheid om de poppetjes te verplaatsen. Ga naar het meubel beeldscherm, klik het handje aan en verplaats je vastgelopen poppetje een stukje verder door op het poppetje zelf te drukken. Laat het poppetje los wanneer deze op een andere plaats staat en druk weer op afspelen. Hopelijk helpt dit. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit heb ik ook 2 keer gehad bij de sims2 toen de poppetjes in een romantisch bubbelbad zaten. Ik had hem ervoor nog helemaal niet opgeslagen dus alles wat ik die dag had gespeeld was allemaal weg. Ik zou dus niet weten hoe ik hier antwoord op moet geven.