Het is hetzelfde net als op de pc. 960 Dagen. Via de menu in het spel kun je dit veranderen. Ook 'Veroudering' kun je uitzetten!

Quote van de bron:
'You can also slow aging down in this menu by setting the "Lifetime" bar. It can be set from 25 days to 960 days.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt man

Andere antwoorden (1)

je kan bij opties ook veroudering uitzetten
als je ze dan toch wilt laten verouderen typ dan in de coude balk (ctrl-shift-c) testingcheatsenabled true
sluit de balk en houdt shift in terwijl je je sim aan klikt dan is sim verouderen een mogelijkheid. dan leven ze oneindig lang

ik weet dat dit niet echt een antwoord op je vraag is maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil welgewoon verouderen