Weet er iemand waar ik goedkoop het spelletje sims3 kan kopen?

ik zou graag de sims3 kopen maar overal waar ik kijk kost dat echt heel erg veel (met zakgeld vn 8 euro per maand) vindt ik 50 euro wel veel.

Toegevoegd na 5 minuten:
liefst geen tweedehands cd .. :D

Toegevoegd na 13 minuten:
ps: ik woon in belgië

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan kom je toch gauw uit bij een site als marktplaats, wat dus meestal tweedehands is. Als hij in de winkel voor 50 euro ligt, dan zal hij in een andere winkel niet voor een 10tje te koop zijn.

De goedkoopste/betrouwbare winkel is Dixons, Daar heb je hem voor € 39,99 en gratis bezorging dus kun je gewoon vanuit je stoel bestellen.

Bronnen:
http://www.beslist.nl/cddvdrom/d0000060389...

Als je er geen vijftig euro voor over hebt dan zijn er twee opties: [1] Wachten tot het spel niet meer zo populair is en het dus ook goedkoper te krijgen is (maar dan kan je denk ik lang wachten). [2] Toch voor tweedehands gaan, maar waarbij het spel in goede staat verkeert. Dus krasvrij bijvoorbeeld en het liefst niet talloze keren gebruikt (laatste is moeilijk te controleren). Bij tweedehands neem je natuurlijk altijd een goed risico. Misschien heb je wel een vriend/vriendin of een nicht/neef die het spel heeft en het nooit speelt. Misschien kan je het dan lenen of via een niet al te hoge prijs overkopen. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100