Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet er iemand waar ik goedkoop het spelletje sims3 kan kopen?

ik zou graag de sims3 kopen maar overal waar ik kijk kost dat echt heel erg veel (met zakgeld vn 8 euro per maand) vindt ik 50 euro wel veel.

Toegevoegd na 5 minuten:
liefst geen tweedehands cd .. :D

Toegevoegd na 13 minuten:
ps: ik woon in belgië

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
683
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom wou je dan wel een ipod kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb je tegen tweedehands cd's? Wat mij betreft de ideale oplossing in dit geval.
Kimath
12 jaar geleden
Gamemania heeft goede kwaliteit 2dehands spellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan kom je toch gauw uit bij een site als marktplaats, wat dus meestal tweedehands is.
Als hij in de winkel voor 50 euro ligt, dan zal hij in een andere winkel niet voor een 10tje te koop zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste/betrouwbare winkel is Dixons, Daar heb je hem voor € 39,99 en gratis bezorging dus kun je gewoon vanuit je stoel bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er geen vijftig euro voor over hebt dan zijn er twee opties:
[1] Wachten tot het spel niet meer zo populair is en het dus ook goedkoper te krijgen is (maar dan kan je denk ik lang wachten).
[2] Toch voor tweedehands gaan, maar waarbij het spel in goede staat verkeert. Dus krasvrij bijvoorbeeld en het liefst niet talloze keren gebruikt (laatste is moeilijk te controleren). Bij tweedehands neem je natuurlijk altijd een goed risico. Misschien heb je wel een vriend/vriendin of een nicht/neef die het spel heeft en het nooit speelt. Misschien kan je het dan lenen of via een niet al te hoge prijs overkopen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding