Kolonisten van de lage landen: is dit op een op zichzelf staand spel en bestaan hier uitbreidingen voor?

Ik heb als kerst attentie een bon gekregen waarmee ik onder andere dit spel kan bestellen. Is het de moeite waard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, kolonisten van de lage landen is de moeite waard.
't Is een spel dat in de basis wel gebaseerd is op de normale kolonisten-varianten, alleen zitten er toch verschillen in: Je kunt niet op willekeurige plaatsen nederzettingen bouwen, alleen op de plekken die van tevoren aangegeven zijn.
Verder doen in dit spel vissen hun entree als "grondstof".
Met vissen kun je verschillende acties ondernemen, die het spel weer op een heel andere manier leuk maakt.

Ik vind het een leuk alternatief naast het gewone Steden & Ridders spel, maar mocht je kerstattentie ook de mogelijkheid van Kolonisten van Amerika bevatten, dan zou ik die halen, persoonlijk vind ik die leuker, omdat er veel meer andere dingen bij zitten dan het standaard kolonisten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, alleen lage landen is een optie. bedankt voor je reactie! heb hem besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! duidelijk en goed antwoord

Andere antwoorden (1)

Het is een zelfstandig te spelen deel.
Uitbreidingen(nog) niet volgens mij.
Ik heb een recensie toegevoegd van een spellenclub, dus van gebruikers, niet van de maker, dat is toch een stuk minder bevooroordeeld
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie en voor de link. heb het spel bestelt!