Hoe kom ik door de oranje rode en groene level heen bij hoggy??

Heb het spel hoggy al een tijdje op mijn iPhone staan maar het lukt me niet om door deur veertien te komen want ik moet daarvoor eerst de levels halen die ervoor staan. Maar ik kom er echt niet uit, heb al vakwoord geprobeerd dus ik hoop dat je het spel ook hebt en dat je me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan dit opzoeken op Internet zie link hieronder.