Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag over kapot kraslot?

Hey, ik heb een kraslot gekocht, als je 3 dezelfde bedragen had, had je gewonnen. Ik had dus 2x 100 euro maar ik had ook 1 getal dat ik per ongeluk kapot gekrast heb. Het latste getal van het bedrg was een nul en ik heb opgemeten dat het getal achter het € teken even lang was als de 100. Kan ik deze nog steeds inwisselen al zou ik gewonnen hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je moet het inleveren.

In de winkel scannen zehet dan. En dan zien ze ofje wat gewonnen hebt, dus je hebt nog gewoon kans qua prijs, nu weet ik niet of ze moeilijk doen over dat krasje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij gaat een kraskaartje ook door een codeer apparaat waarbij dan ook duidelijk wordt dat je een prijs hebt ? altijd proberen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is iemand rijk geworden jarenlang van alle weggegooide tickets bij paarden racen in te scannen. Mensen denken soms dat ze niks gewonnen hebben.
Waarschijnlijk is je kraslot voorzien van een barcode (streepjescode). Ze scannen de barcode om te zien wat je prijs is. Als deze nog in tact is kun je het lot nog inleveren. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor € 100,- zou ik daar niet te lang over nadenken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Ga vlug naar de winkel waar je het kraslot gekocht hebt en laat het controleren. Als je gewonnen hebt dan ben je niet voor niets gegaan en als je verloren hebt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Anders blijf je misschien nog maaandenlang piekeren of je nu wel toch niet die € 100,- gewonnen had. Gewoon doen dus, succes :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding