Wanneer komt rollercoaster tycoon 4?

Ik heb er al veel over gehoord maar hoe zit het nou precies? Bijvoorbeeld: wat is er nieuw? Wanneer is de releas datum? Is er al een officiële trailer van? Enz enz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Atari, de makers van Rollercoaster Tycoon, is op dit moment aan het denken of ze een vervolg willen maken. Er is nog niet bekend of ze nu al bezig zijn en of ze überhaupt ermee gaan beginnen. Het blijft dus wachten.

Er staan trouwens wel allemaal trailers op YouTube, maar deze zijn nep en door fans gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe maken ze die trailers dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn gewoon gameplay-beelden van Rollercoaster Tycoon 3. Daar hebben ze een muziekje onder gezet en ze doen net alsof het deel 4 is.