Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 100 euro gewonnen met het december kraslot. Weet iemand welke winkels dit bedrag uit kunnen keren bij inlevering van het kraslot?

Er staat namelijk op het lot dat de meeste winkels maar tot 50 euro uitkeren, maar dat er ook winkels zijn die tot in de 400 euro uitkeren. Moet namelijk een stukje rijden voordat ik bij de kijkshop of bruna ben, dus vandaar mijn vraag voordat ik weet of het kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er staat dat je het bij de kijkshop kan ophalen, waarom wil je dan een andere winkel weten als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha IkHartjeJou, met die avatar van Octo komt het heel ongemeend over, die felicitatie. :D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Prijzen worden uitbetaald aan de deelnemer, die in het bezit is van een prijshoudend instantlot tegen
inlevering van dit lot. Ingeval sprake is van een instantlot met een prijs boven € 50,-- dient de winnaar
op de achterzijde van het lot zijn naam, adres, woonplaats en bank/gironummer te vermelden en zijn
handtekening te plaatsen.

Prijzen, gewonnen op één instantlot, van € 50,-- en lager kunnen door ieder verkooppunt worden
uitbetaald dat ook gerechtigd is een gratis lot, zoals bedoeld in artikel 8, uit te reiken. Uitbetaling van
prijzen hoger dan € 50,-- vindt plaats op door De Lotto aan te geven wijze, nadat de identiteit en de
leeftijd van de deelnemer op deugdelijke wijze zijn vastgesteld. De instanties die in opdracht van De
Lotto prijzen uitkeren kunnen op verzoek van De Lotto de naam, adres en woonplaats van de
prijswinnaars aan De Lotto verstrekken. Indien de deelnemer een prijs van De Lotto wenst te
ontvangen, kan hij/zij hiertoe het prijshoudende instantlot toezenden naar of inleveren aan de balie
van het hoofdkantoor van De Lotto.

Zie vermelding hierboven, verkregen via onderstaande link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding