ik heb een dochter van 5 en een zoon van 1 en nu willen wij of een wii of een xbox360 kinect gaan kopen maar wat kan ik beter doen??

voor 2 kinderen van deze leeftijdscategorie? wij hebben er totaal geen verstand van
wat is makkelijker te hanteren??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat een Wii leuker is voor die doelgroep, er zijn meer kinderspellen verkrijgbaar voor de Nintendo Wii, en volgens mij is die console ook goedkoper. Toegevoegd na 53 seconden: Zorg wel dat ze de polsbandjes dragen, en niet te lang achter elkaar laten spelen.

Ik zou toch voor de kinect gaan. 1. Geen kans dat er een controler door je beeld heen gegooid wordt 2. Zat kinderspellen 3. Kinect kan toch mooiere kwaliteit aan dan wii

Ik heb een Wii en mijn kind vind Mario super leuk. De spellen zijn vaak in tekenfilm figuren getekend met veel felle kleuren. Dat vinden de kids erg leuk. Ik weet niet wat een kinect is, maar een Wii zou ik zeker aanraden.

kinect is super leuk mijn twee kindren spelen altijd samen, de nieuwe disney spel is te gek is amazing

Kinect. Ik heb zelf Kinect, en ik heb een Wii. Op Kinect gebruik je geen controller, het beeld is er beter op en er zijn leukere spellen voor kinderen. Er zijn nog niet erg veel spellen voor Kinect, maar die komen nog.Ik weet zeker dat je kinderen dat nieuwe spel van Disney leuk vinden, of Kinectimals!

De WII. Om de volgende redenen: + eenvoudiger te hanteren voor kleine kinderen. + gebruik van felle kleuren. + vrijeheid van bewegen (hoeft niet voor een camera still te staan voor herkenning en er ook niet voor terug te komen). + Spellen hebben momenteel een hogere educatieve waarde. + Goedkoper. Nadelen zijn echter wel: - Controller kan wegvliegen. - Juist richten van de controler (bij enkele games). Opmerking over graphics en beter beeld zijn te verwaarlozen. Geen klein kind die daar naar op zoek is.

Nou je kan ook een wii om laten bouwen als je hem heb gekocht, dat kost wel iets van 100 euro maar je kan gewoon gratis spellen downloaden want als je een echt spel in de winkel koopt ben je al snel 20 euro kwijt. een wii bestaat ook al veel langer dan kinect dus voor een wii kan je ook meer spellen vinden die je kinderen intresseren

We hebben de WII zojuist ingeruild voor de Kinect. Jongen van 5 en meisje van 3. De WII doet er lang over om op te starten, veel nodeloze handelingen voordat ze kunnen beginnen. De Kinect kunnen ze samen voor staan springen, en wij ook trouwens. De spellen zijn wel wat duurder, maar het apparaat was compleet maar 222 euro. Een WII kun je voordelig op Marktplaats scoren, denk dat dat wel genoeg zegt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100