Er zijn meer manieren waarop je een spelletje kunt verliezen dan waarop je een spelletje kunt winnen, dus zeker wanneer je met meer dan twee spelers bezig bent is de kans groot dat je minder dan de helft van de potjes niet zult winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je minder dan de helft niet wint, win je dus meer dan de helft wel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd handig, zo'n typo.
De kans dat je verliest is per spelletje flink groter dan de kans dat je wint. De kans dat je meerdere keren achter elkaar verliest is daardoor ook groter dan de kans dat je meerdere keren achter elkaar wint, en hoe groter het aantal keer winnen/verliezen achter elkaar, hoe meer de kansen erop in het voordeel van verliezen zijn.