Het is eigenlijk gewoon scrabble alleen dan op een app en met verschillende mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een app, het is hetzelfde als scrabble.
Je kan vrienden toevoegen , maar je kan ook met willekeurige mensen spelen, mensen die je dus niet kent.

Het leuke eraan is dat je een woord kan leggen en daarna gewoon je ding kan doen. Je hoeft t spel niet ineens uit te spelen maar kan lekker wanneer je tijd hebt een woordje leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soort scrabble, je kan 'vreemde' mensen uitnodigen of vrienden waarmee je dan kunt spelen, je hebt er 72 uur de tijd voor (3 dagen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spelregels Scrabble: Zie link in PDF formaat.