Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een prijs winnen door de oplossing van sudoku-puzzel (metrokrant) op verzenden ?

In de Metro krant staat een sudoku puzzeltje. Vijf hokjes zijn groengekleurd, en ondr de puzzel vind je weer vijf groene hokjes. Dat is dus de "oplossing", dan zou je toch denken dat je er wat mee kunt winnen? Ik heb even op m'n mobiel op de site gekeken die eronder staat (www.puzzelpro.nl), maar ik vind nergens "prijsvraag" ofzo terug..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jouw was zou ik de redactie van dat krantje bellen en de vraag voorleggen. Zoals jij het beschrijft is het inderdaad een prijspuzzel. Maar als dat niet zo is, ben je toch lekker bezig geweest.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ben naar die site geweest die je aangeeft en er staat: De prijzen staan bij de puzzel vermeld.
Je kunt via contact een mailtje naar hun toesturen en de vraag voorleggen. Ik weet zeker dat ze je een mail terugsturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is al weer een tijdje geleden dat ik dagelijks in de trein de Metro bekeek, maar volgens mij was alleen de dinsdagpuzzel een prijspuzzel. De andere dagen kan je er niks mee winnen. Maar het zou ook een andere dag kunnen zijn, dat weet ik niet geheel zeker meer.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding