Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie op internet veel mensen die de rubiks cube snel kunnen oplossen hoe doen ze dat?

Hebben ze een soort knobbel voor die dingen? Ik snap het in ik hoor mensen praten over een algoritme maar dat snap ik niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een vriend van mij heeft op internet een stappenplan gevonden voor de rubiks cube. Die heeft hij uit zijn hoofd geleerd dus nu kan hij ze ook razendsnel oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn broer kon dat vroeger ook idioot snel
op internet kan je een manier vinden om het op te lossen sommige gasten kennen dat uit hun hoofd en gaan al die stappen razendsnel door hun hoofd
oefening baar kunst zeggen mijn ouders altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hebben ze bij Mythbusters wel eens laten zien.
Je begint gewoon met een opgeloste kubus, je filmt jezelf terwijl je hem door de war doet, en dan draai je dat omgekeerd af.
Zie filmpje hieronder. Ze hebben nog iemand achteruit door het beeld laten lopen, zodat het nog echter leek.
(doordat je de film achterstevoren afspeelt, loopt deze persoon dan naar voren...

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn natuurlijk ook wel mensen die hem echt snel kunnen oplossen. Maar als het te mooi is om waar waar te zijn, dan is het waarschijnlijk niet waar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25 jaar geleden loste ik deze al op
Het zijn ca 5 verschillende trucjes om de kubus weer in orde te krijgen. Kwestie van oefenen en automatisme. Nu na 25 jaar ken ik er nog een
paar automatisch. Even googlen naar de oplossing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding