Moet je betalen als je wordfeud tegen buitenlands speelt?

ik was laatst het nieuwe spel wordfeud tegen een spanjaard aan het spelen, gewoon voor de lol, maar zat er aan te denken of ik niet extra moet betalen omdat het naar het buitenland is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Nee, daar hoef je niet extra voor te betalen! Jullie betalen beiden al gewoon voor het internet waarvan jullie gebruik maken. Voor de rest zijn er geen kosten.