pes 10 of fifa 10

ik kan niet kiezen en ik wil de meningen van de anderen. dus wat denken jullie, pes 10 of fifa 10?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap niet wat je bedoeld,met deze vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar héb je het over???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke spel vinden jullie beter? ik wil er namelijk een kopen, en dan wil ik wel de betere aangezien de prijzen similair zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooooo, zeg dat dan duidelijk in je vraag. Weten wij (oudjes) toch niet, hoe al die kindercomputerspellen heten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga schaken! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel duidelijke vraag hoor...

Antwoorden (6)

Pes 2010!

ze kunnen wel zeggen ja die licenties dit en dat maar die kun je zo downloaden! pes 2010 officiele aanrader...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal die vraag moeten uitstellen.
Beide spellen komen over een paar weken uit.
14 jaar geleden
normaal gesproken kijkend naar het verleden zijn de spellen van fifa grafisch mooier en de pes beter speelbaar dus hiervanuit gaande zou ik gaan voor de fifa omdat ik van deze meer geniet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voor FIFA 10 gaan. Sinds mijn eerste FIFA spel (FIFA International Soccer) ben ik de reeks trouw gebleven. Ik heb PES echt geprobeerd maar voor mij is FIFA nog steeds de beste in gameplay, graphics en natuurlijk de licenties.

Eindelijk weer het echte Nederlands elftal in FIFA 10 en de 360 degree functie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af op welk platform je speelt. Mijn zoontje speelt op de DS liever PES dan FIFA. Op de PC ligt dat weer anders. Overigens hebben de nieuwe versies nog maar weinig nieuwe gadgets, het zijn vooral de spelers die wisselen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kies voor FIFA 10.

FIFA 10 is grafisch mooier en het spel is echter. Bij PES 2010 kan je de bal makkelijker overspelen en sneller scoren. FIFA 10 is veel realistischer.

Hou je van snel rondspelen makkelijk overpasen, dan ga je voor PES, of hou je meer van realistisch en waarbij de achtergronden mooier zijn, dan kies je voor FIFA 10.