Waar is L.A. Noire voor de PS3 het goedkoopst?

En dan heb ik het niet over eem webwinkel, maar een "echte" winkel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nergens, want als een spel net uit is gaan alle winkels zich houden aan de "advies" prijs. Dit omdat het dan niet eerlijk is voor jan die in amsterdam woont voor 50 euro het koopt tegenover jan uit den haag die het voor 60 euro moest kopen. En als het ergens anders goedkoper is scheelt dat 5 euro meestal. Maar dit komt zelden voor.

Als je het echt goedkoper wilt hebben moet je gewoon paar maanden wachten tot de spel oud is zodat ie goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nergens, dan zou je na week nadat uit is even op www.vergelijk.nl kijken, dan zal die wel ergens voor 55 euro zijn ofzo. Maar geen grote verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar, als je op de site zelf keek, zag je dat ze hem vior veel minder verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow wauw het scheelt een 10 tje stel je niet zo aan man...
Vergelijk site speciaal voor games, consoles en accesoires:
Www.budgetgaming.nl
Zoek la noire :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Eplaza verkoopt hem voor €39,99, daar heb ik hem vrijdag gekocht. Ook de media markt in Rotterdam verkocht hem voor die prijs, maar dat was alleen in het weekend. In alle fillialen van Eplaza verkopen ze hem nog voor die prijs en ik heb gehoord dat de Saturn hem voor €45,- verkoopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even zoeken op Tweakers.net, daar heb je bij de PriceWatch een duidelijk overzicht waar 'ie 't goedkoopst is, verzendkosten meegerekend. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met wat geluk voor Euro 45,00 bij Media Markt en anders zit er weinig anders op dit spel voor Playstation 3 bij Bpgames te bestellen voor Euro 45,75 ( plus verzendkosten)

http://www.bpgames.nl/l-a-noire-ps3.html

Groet:Zoekertje