Ik wil een bakje maken met allerlei vragen op papiertjes om te gebruiken om elkaar wat beter te leren kennen,wie kan me helpen?

http://shop.eo.nl/default.aspx?T=ART&A=282&TC=nl&Rewritten=1&&AspxAutoDetectCookieSupport=1

Dit spel heb ik ooit eens in gezien bij iemand.Nou zoiets wil ik graag zef maken.

De vragen mogen oppervlakkig,maar ook heel diepzinnig zijn.En alles er tussenin :)

Toegevoegd na 1 uur:
De doelgroep is oude en nieuwe vrienden:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hangt er toch wel heel sterk vanaf hoe serieus je het wilt houden.

EN let op: als je te snel met te diepzinnige vragen komt kunnen mensen dichtklappen, die hebben er gewoon geen zin in hun diepste gedachten met een set onbekenden te delen.

Ik zou de vragen meer wat luchtig en positief houden

- Wanneer heb je voor het laatst keihard gelachen en waarom

- Wat was je laatste miskoop

- Wat zou je als eerste kopen als je een miljoen wint

- Wat is het leukste aan je huidige huis en wat het ergste

- Wat is je beste eigenschap volgens andere mensen (en wat vind je zelf)

- wat is je droombaan (als je alles zou kunnen)

- wat doe je het liefst op zondagmiddag

Een beetje van dat soort vragen, alles met een glimlach maar zo tussendoor komen mensen toch los.

Toegevoegd na 3 uur:
diepzinnigere vragen:

- Welke 5 levensmiddelen neem je mee naar een onbewoond eiland

- Welke 5 items neem je mee naar een onbewoond eiland

- Zou je naar een onbewoond eiland willen als je mag meenemen wie je wil?

- waar sta je in het leven over 10 jaar, en over 25 jaar?

- wat is het belangrijkste dat je gaat bereiken in je leven?

- Hoeveel geld mag er maximaal uitgegeven worden om een mensenleven te redden (denk aan inzet hulpmiddelen of dure operaties)

- Hoeveel geld mag er maximaal uitgegeven worden om een dierenleven te redden.

- Wat vind je belangrijker om te doen als je een som geld weg zou kunnen geven: de mensen in je directe omgeving helpen (die niet helemaal aan de grond zitten) of geld geven aan een " groot goed doel"

succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Wie inspireert je?
Wat is je grootste drijfveer?
Wat is jouw guilty pleasure?
Wat is je mooiste herinnering?
Wat is je grootste blunder?
Als je jezelf met een dier/gerecht/groente/fruit/etc etc zou vergelijken welke zou dat zijn en waarom?
Wat is je grootste angst?
Wat is jouw kwaliteit?
Wat is een keerpunt in jouw leven geweest?
Wat is jouw lijfspreuk en waarom?