Ik heb een afbeelding en zoek welke 2 spellen het zijn, iemand een idee welke het zijn?

Zie afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook enthousiast aan het geocachen? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HAHA, mijn nichtje is het. Ik zoek de antwoorden voor haar! haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL! Nou als je het antwoord hebt hoor ik wel toch? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HAHA nou de eerste staat er al, in het antwoord, de rest hebben we al op die 1ne na!

Het beste antwoord

Die eerste zou Reversi kunnen zijn, als die schijven aan de ene kant rood en aan de andere kant geel zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
En via Annelies de juiste naam van het tweede spel gevonden: Robo Rally.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad! Zie: http://hong.vlinden.com/index.asp?vi=&uz=&kidx=8289
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IDD ik had het ook net gevonden op google, via de naam Reversi, Danku. Nu moeten we er nog 1tje!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thnx

Andere antwoorden (1)

de 2de zou robotralley kunnen zijn. De uitvoering die ik daarvan heb lijkt er wel wat op (niet 100% maar zo een oudere of nieuwere versie kunnen zijn
anneliez