Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ga leuk trivianten of speel "ik hou van holland". Wij spelen dat regelmatig met mensen die normaal niet van spelletjes houden, en zelfs die mensen vinden dat leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

het is doorgaans een moeizame aangelegenheid, maar misschien is mikado iets?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaartspel Pesten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf ben ik helemaal geen gezelschapsspelletjesmens (leuk scrabble-woord :P). Maar misschien kun je eens kijken of er een spelletje is waar humor inzit, zodat je er toch nog wat plezier aan beleeft. Of een spel waar je geest wordt geprikkeld, bijvoorbeeld strategische spellen of kennis verruimende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mens erg je niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het merkwaardige hiervan is, ik verkeer in kringen waar heel veel spelletjes gespeeld worden, en dit is toch wel het laatste wat ze zullen oppikken, omdat er helemaal niets anders dan puur geluk bij komt kijken. En toch is het een van de populairste gezelsschapsspellen in Nederland.
Ik ben ook niet zo van de gezelschapsspelletjes, maar Trivial Pursuit vind ik wel erg leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het woordenboekspel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlooienspel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen een dan, want ze houden toch niet van spelletjes? dan moeten ze dat vooral niet gaan doen. best een rare vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou 30 Seconds proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weervolven, is wel een gezelschapsspel alleen toch ook weer anders.

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik bedoel weerwolven :s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben helemaal geen spelletjesmens. Maar een potje Yatsee of Rummicub vind ik altijd wel gezellig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pim-pam-pet(ten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding