Waar kan ik (in de buurt van Enschede, Hengelo, Almelo enz.) Het Anubis snoeppot spel krijgen?

Bij welke supermarkt?

Toegevoegd na 1 dag:
Naam + Plaats

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke winkel weet ik zo niet, maar je kunt hem eventueel ook zelf uitprinten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij aankoop van een zak Red Band uitdeelmix (Het Huis Anubis, K3 of Maja de Bij) krijg je gratis 'Het Mysterie van de verdwenen Snoeppot' spel*. In het spel vind je de verklaringen van de bewoners, een plattegrond van het huis en een mysterieuze foto. Hiermee kun je het mysterie oplossen. Vul je antwoorden in onder het kopje DOE MEE en maak kans op geweldige prijzen.

Natuurlijk kun je het spel ook hier downloaden en het mysterie oplossen. Bij het echte spel in de winkel krijg je een unieke code extra. Hiermee maak je kans op extra prijzen! Je kunt tot en met 30 oktober 2011 meedoen.

*Alleen bij deelnemende winkels, herkenbaar
aan de speciale actie-communicatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://hethuisanubis.redband.nl/uitleg/3