Wie weet er een spel waarbij je leiding leert geven?

Voor mijn opleiding moet ik een drama les voorbereiden. Het thema van deze les moet zijn leiding geven.
Nu is het eigenlijk de bedoeling dat we d.m.v. een spel (o.i.d.) leren leiding te geven.
Dus weet iemand misschien een spel die ik voor deze les zou kunnen gebruiken?

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

je hebt een spel waarbij iedereen een kaartje krijgt; genaamd weerwolven, is een paar euro maar echt heel leuk (en je kan het ook namaken zelf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een hindernisbaan, en geef iemand een blinddoek voor. Laat en ander de persoon door de hindernisbaan leiden.

De leider moet een ander instructie geven om iets te tekenen of van klei te maken door aanwijzingen te geven.
anneliez
12 jaar geleden
Suikerklontjestoren bouwen! Groepje van 4 a 5 personen en eentje blindoeken. Eentje laten observeren en eentje leiding laten geven; wie binnen 2 (?) minuten de hoogste toren bouwt, die wint. Maar hoe bereiken de leidinggevenden hun doel? (namelijk de ander naar de top brengen) heel hard schreeuwen of subtiel aanwijzingen geven...