Als je vanaf de aftrap bij 8 ball pool gelijk de nummer 8 erin schiet, is het spel dan over of word de zwarte bal teruggelegd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn verschillende mogelijkheden. (e) het potten van de 8-ball op een legale break is geen foul en geeft de breaker de volgende opties: (1) de 8-ball spotten en de tafel accepteren en verder spelen (2) opnieuw breaken (f) het potten van de 8-ball, waarbij de breakende speler scratcht (zie 9.6 Scratch), geeft de tegenstander de volgende keuzes: (1) de 8-ball spotten en de tafel accepteren en verder spelen met ball-in-hand vanuit het hoofdveld (2) zelf opnieuw breaken

Bronnen:
http://www.rpcpool.nl/pagina.php?id=5

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100