Is het spel RCT4 echt?

Er gaan ongelooflijk veel geruchten en foto's en filmpjes de ronde dat RCT4 binnenkort uitkomt. Maar wat zijn eigenlijk de echte bewijzen en is er ook iets zeker over?

Als je er meer vanaf weet zou ik het heel graag horen, ik ben namelijk groot RCT Fan.

PS: RCT = RollerCoasterTycoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Frontier, de maker van de laatste RCT game, heeft aangekondigd aan een nieuw achtbanenspel te werken, maar dan niet meer onder de naam Rollercoaster Tycoon.

Zie de link naar de tweet van deze game ontwikkelaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das jammer dat het alleen een achtbanenspel is, ik heb namelijk al hyper rails en daar ben ik tevreden mee. Ik ga hem dan waarschijnlijk niet kopen.

Andere antwoorden (1)

Ik heb gelezen dat Atari eind volgend jaar op hun forum hebben gevraagd aan de gebruikers of ze toe waren aan een RCT 4. Wanneer die dan uitkomt is nog maar de vraag.