Hoe werken de "Misty Flyers"?

Ze zeggen in de reclame altijd "het geheim zit hem in het oortje" maar dan weet je nog niet HOE dat kaartje kan vliegen. Dus hoe kan het precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet weten, maar weet jij toevallig ook waar ze te koop zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de intertoys denk ik wel.

Het beste antwoord

Als je de Misty Flyer koopt, dan zit er een heel boekwerk bij. Je moet spreuken uit je hoofd kennen, voordat je überhaubt kan beginnen. Maaaaar, als je ze dan goed weet, steel je wel de show op verjaardagen!

En dan nu het echte verhaal:

Het is een soort plastic clipje die om de achterkant van je oor gaat (zo'n oortje die beveiliging etc. ook gebruikt, alleen dan zonder portofoon eraan.. haha)

Daar zit een doorzichtig visdraadje aan en aan het einde van dat visdraadje moet je het kaartje bevestigen met doorzichtige was. Je plakt het touwtje dus op het kaartje.

Met de ene hand houd je het touwtje tussen twee vingers van je af en met de andere hand draai je het kaartje rond.

'Het geheim zit hem in het oortje', omdat de kaart daaraan vast zit.

Overigens plakt de was niet heel goed en zie je het draadje 'in real life' erg goed.

Je kan het kopen bij de intertoys. Kost geloof ik 3 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke hahaha ja ik denk ook dat je het touwtje er goed ziet... Ik was niet van plan het te kopen maar het leek me zo vaag. Maar nu weet ik het :P bedankt!