Kent iemand trucjes die vergelijkbaar zijn met black magic?

Ik ken ook al de trucjes met de schaar doorgeven, het kiezen van de goede stoel en de kaarttruc waarbij je de kaarten in de vorm legt in het figuur van de middelste kaart. Graag een duidelijke beschrijving

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

ken je ranoenkeltje ranoekeltje al? 2 mensen( vooraf afgesproken) genven elkaar de hand en spreken de spruk uit: ranoenkeltje ranoektje ik geef jou mijn hand WANT ik hoor wat jij hoort. en dan zijn de 2 stil en luisten naar de groep. de 1e die in de groep geluid maakt is het slacht offer. 1 van de verlaat de groep. als de 1e weg is gaat de ander naar de persoon die geluid maakte en geeft hem een hand. de ander word terug geroepen en doet een beetje ''spooky'' en geeft dan dezelfde persoon een hand