Het duurste spel is 'Alchemize' , dit kostte bij de release zo'n 30 euro. De recensies ervan waren positief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik denk dat ze het toch wat te duur hadden gemaakt in het begin^^
Infinity Blade & 9mm zijn erg goed. Grafisch zien deze spellen er ook top uit, vooral Infinity Blade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja er is een groot aanbod. Zelf ben ik weg van de juist 80 cent puzzelgames als Cut the Rope en Angry Birds. Maar als jij een groot spel zoekt is misschien GTA: Chinatown Wars wat. 8euro geloof ik in de AppStore. Een soortgelijk spel is 9mm, geweldige graphics. Of toch misschien iets als Infinty Blade?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tom tom europa dat is een leuk spel en ook duur.