Kan je angry birds voor de pc ook op een Nederlandse site kopen waar je kan betalen met Ideal Of telefoon ?

Ik wou graag angry birds kopen voor op de pc. Maar helaas moet je dan met creditcard betalen. Kan dit ook anders ? Ik wil geen demo maar het originele spel.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor Windows Vista!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op Mac kan je naar de App Store gaan
Op Windows alleen creditcard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf gebruik google chrome en ik heb het spelletje GRATIS als app erop gezet https://chrome.google.com/webstore?hl=nl Veel succes!

Toegevoegd na 47 seconden:
ik weet niet of dat ook gaat met windows vista :( Sorry