rolstoelbasketbal is een van de meest bekende voor mensen in een rolstoel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk kunnen mensen die in een rolstoel zitten heel veel spellen spellen die andere mensen ook kunnen.
Gewoon een beetje creatief denken!

Ben je op zoek naar gewone spelletjes of meer sport gerelateerde spelletjes?

Rolstoelhockey kan met een kleine aanpassing aan de rolstoel ook heel goed. aan de voorkant van de rolstoel bevestig je dan een plankje om de bal mee te besturen/ tegen te houden. Dit is vooral handig voor mensen die het lastig vinden om met 1 hand te rijden wanneer ze een stick vasthouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zakrollen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- vele vormen van tikkertje
- slalomrijden
- precisierijden
- geblinddoekt rijden/loodsen
- rolstoeldansen
- Balspelletjes
- Tennis

Voor meer uitleg:
http://www.andersmobiel.nl/Pagina_176.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als toevoeging op wat er al staat

rolstoel racen
rolstoel parcour (hindernissen)
rolstoel pimpen
rolstoel handbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie kan de langste wheelie en dan kan jehet over afstand doen en op tijd