Heb ik nu wat gewonnen of niet?

Ik heb nog nooit bingo gespeeld dus ken ik de spelregels niet en de uitleg is me ook niet duidelijk genoeg op de kaarten. Kreeg een folder van AH in de bus met 2 bingo kaarten. Heb op www.ah.nl/hamsterbingo gekeken of ik wat gewonnen heb.
Op de eerste kaart heb ik 4 cijfers goed. Op de tweede kaart heb ik 6 cijfers goed. Heb ik nu een waardecheque van 100 euro gewonnen?

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je bent niet de enige hoor! Ik heb er ook bijna een dag op moeten studeren, voor ik wist hoe het werkt. ;-)

Er zijn 2 belangrijke regels:

1. Hoe eerder je kaar vol is, hoe groter je prijs.
2. Is je kaart niet vol, dan kun je 'm weggooien.

Je hebt 9 cijfers op je kaart, en er worden 15 getallen getrokken. Als er pas 9 getallen getrokken zijn, en je hebt je kaart vol, dan zit je gebakken, en win je een forse prijs.
Zijn er 10 getallen getrokken en je hebt je kaart dan "pas" vol, is je prijs kleiner.

Hoe langer dat het duurt voor je je kaart vol hebt, hoe kleiner je prijs. Als je je kaart met het 15e getal vol krijgt, kun je dus een klein flutprijsje bij AH ophalen. (pakje thee geloof ik ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Hé bingo! Nou snap ik het, + voor jou maar voor voor mij :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk dat je niets gewonnen hebt?
Eén troost: ik had ook niets; zelfs geen pakje thee.....:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha,ook ik heb niets gewonnen dus toch nog één troost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen troost dus... :)

Andere antwoorden (2)

Nee je moet 1 hele kaart vol hebben om iets te winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet inderdaad de hele kaart vol hebben. Als je dit lukt bij de eerste 9 cijfers dan win je de hoofdprijs.

bij de eerste 9 getallen = Bruynzeel keuken t.w.v. 11.500 euro + AH Eigen Merk producten t.w.v. 500 euro

bij de eerste 10 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 100 euro

bij de eerste 11 getallen = AH Waardecheque t.w.v. 45 euro

bij de eerste 12 getallen = cadeaukaart Geef een Blad t.w.v. 15 euro

bij de eerste 13 getallen = 1 zak AH puur&eerlijk Pompoensoep

bij de eerste 14 getallen = 1 pak AH Excellent Goudse kaasstengels

bij de eerste 15 getallen = 1 doosje AH Earl Grey citrus thee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Ja dat heb ik allemaal gelezen maar een kaart heeft maar 9 cijfers, samen dus 18. Wat bedoelen ze dan met de eerste 10, 11, 12, 13, 14 en 15?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 Kaart heeft 9 cijfers. je hebt 2 kaarten die je los van elkaar moet zien. dus je hebt niet 18 maar 2x 9cijfers. stel dit zijn jou getallen van kaart 1: 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 als bij de trekking 15 getallen worden getrokken dan zit daar een volgorde in. als de eerste 9 cijfers die getrokken worden exact dezelfde zijn als die op jou dan heb jij prijs "in de eerste 9 cijfers" als er van die 15 cijfers al 12 getrokken zijn en jou kaart is vol bij het twaalfde getal dan heb jij prijs "in de eerste 12 getallen" hopelijk is het nu duidelijk :)