Wat is het verschil tussen the game en braklav?

Het is toch eigenlijk precies hetzelfde?
Trouwens, sorry als ik mensen nu laat verliezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga dat spel ook eens spelen binnenkort. Best vreemd lijkt me het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje daan, nu ben ik weer af :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het spel niet spelen, zoals jij dat zegt loeuws, iedereen doet er namelijk al aan mee, je kan er niet niet aan mee doen, je bent af als je het hoort ook nog voordat je weet dat je mee doet. Dat is trouwens ook al een verschil met the game.

Het beste antwoord

Bij the game doe je alleen mee als je het kent, bij braklav doe je altijd mee, ook al ken je het niet.
Braklav is recenter dan the game.
Braklav heeft ook nog de willekeurige constante braklavfactor, dat heeft the game niet.
En het belangrijkste; niemand snapt braklav wegens de braklavconstante, iedereen snapt the game.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Braklav is een variant op the game. Zie link.

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Game_%28spel%29
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat is nou het verschil? Hier heb ik niks aan
Braklav is compleet willekeurig. Verdere uitleg staat ook wel op www.braklav.com

Toegevoegd na 6 uur:
Braklav is compleet willekeurig. Het is heel erg cool, het is veel onbekender. Iedereen doet het dat maakt het spannender. Bij braklav ga je sneller af, omdat het zich snel verspreid via stickers. Zo zijn er nog veel meer verschillen te noemen. Verdere uitleg staat ook wel op www.braklav.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een zeer goede vraag, ik kan u met plechtigheid mede delen dat het bijna hetzelfde is. De braklav variant is in principe een uitbereiding. zie het als een uitbreidingspakket op het oude overjaarde 'the game'. Ben het zelf ook gaan spelen, sommigen kijken je wel raar aan maar dat hoort naar mijn mening wel bij de introductie periode. succes met het spel en vooral veel speelplezier.