Wat gebeurt er als je artefacts verzamelt (AC Brotherhood)?

Assassins creed brotherhood: Ik heb alle artefacts verzamelt, maar er is niks gebeurd. Voor wat zijn die artefacts?
- je moet ook veren verzamelen. Wat gebeurt er als je alles verzamelt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de animus verlaat en vervolgens naar buiten gaat, dan kan je 5 artefacten vinden. Met deze artefacten kan je niets, behalve dat je voor de eerste een trophy/achievement krijgt.(op de PS3 of XBOX)

Met de veren kan je ook niets. Je krijgt een trophy of achievement als je ze alle 10 vind, maar dat is ook het enige.

Hieronder nog 2 bronnen waarbij je even wat meer kan lezen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dan moet je naar nog zoon wolven icoontje in een paar ruines en daar kan je het pantser van brutus halen. ik heb het spel zelf ook