zal je met bepaalde apparatuur door een kraslot heen kunnen kijken, en kunnen zien of je wint?

Ik wil namelijk op die manier rijk worden

Toegevoegd na 3 minuten:
Stinkend rijk wil ik worden, en nee, ik heb de mogelijkheid om ze eerst te bekijken..

Toegevoegd na 3 minuten:
;)

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel en ja ik heb de mogelijkheid om ze eerst te bekijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Kimath
12 jaar geleden
heb je ook een plan B?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb een plan B,..
rose
12 jaar geleden
Het is wel oplichting, natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, maar ik ben gewoon benieuwd ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook helemaal openkrassen en een nieuw zilverlaagje erover doen bij de kaarten zonder prijs... ;)
anneliez
12 jaar geleden
Als je met mogelijkheid om ze te bekijken bedoelt dat je in een winkel werkt waar ze verkocht worden. Ik ben bang dat het toch wel snel op gaat vallen als jij steeds de hoofdprijs hebt. Vroeg of laat komt het uit
Ceeve
12 jaar geleden
Ga je dan eerst een kraak zetten want hoe denk je anders legaal aan die loten te kunnen komen en ze te controleren, gesteld dat dat al mogelijk zou zijn ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is natuurlijk mogelijk .. Maar ik doe het niet.. !

Antwoorden (5)

Neen. En als je het zou kunnen, wat maakt dat uit? Je hebt het lotje dan toch al gekocht. xD

Toegevoegd na 23 minuten:
UPDATE:

informaticus kraakt lotjes: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/1283358/2011/06/24/Wiskundige-kraakt-code-van-Bingo--krasloten.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je in die winkel werkt? Ik weet het niet hoor, ik koop die dingen nooit.
Of zitten die per stuk keurig verpakt, zodat je er niet
in kan kijken?
ronron1212
12 jaar geleden
Als je in die winkel werkt zal je baas dat niet goed vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mja,als je in de winkel zelf werkt. Dat is andere koek. Mag een werknemer van een krantenwinkel lotjes krassen uit zijn winkel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neej maar ik heb de mogelijkheid.. dus dat is het probleem niet ze zitten aan rollen trouwens.
ronron1212
12 jaar geleden
Zo klein als de kans is bij een lot zo klein is de kans dat een flinke prijs aan een rol zit.
Er is vast wel een technische truc te verzinnen waarmee dat kan, maar stel dat dat zou kunnen, dan zou je dus van tevoren alle krasloten willen bekijken voordat jij degene uitkiest die je wil kopen.

Dat staan ze in de winkel niet toe. Deze manier van rijk worden gaat dus niks uithalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je in die winkel werkt?
Dat is heel wel mogelijk,maar helaas schiet je daar niets mee op. De bedoeling van jouw plan is IN het kraslot te kijken en niet er door, dus om te zien wat er achter de kraslaag schuil gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja precies.
Bij sommigen kun je de voorkant tegen fel licht houden en dan aan de achterkant lezen.
(maar dit is redelijk bij acties van een winkel of zo, en niet bij een bedrijf gespecialiseerd op krasloten verkopen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet ,en als het wel zou kunnen ,dan was het misdadig