Heeft er iemand tips voor vragen voor het onderdeel 'waarheid' van het spel 'doen, durven en de waarheid'?

Niets zo leuk vind ik als een spelletje (ik ben 21 ....) doen, durven en de waarheid (oke, dan voornamelijk de waarheid).

Maar waar o waar vind ik een overzicht van allemaal vragen die gesteld kunnen worden.

Of hebben jullie nog enkele suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

even gegoogled "doen durf waarheid vragen" en dan kom je veel antwoorden tegen, veel zijn wel sex gerelateerd. het hangt er ook een beetje vanaf met wie je het gaat spelen en wat je "doel" is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vragen zoals hoe vaak je hebt goezend hoeveel vriendjes hoe vaak je een bed bent geweest ga je vreemd,Tenminste ik lees vaak boeken en kijk vaak films zulke vragen stellen ze soms best prive vragen en je kan ook gewoon zeggen je wilt niet meedoen maar hangt er echt van af met wie je het speelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://doendurvenofwaarheid.nl staan volgens mij wel wat goede vragen.