Waar kan ik de originele versie krijgen van Simon says?

http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_(game)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn broer heet Simon en daarom wil ik hem dit als verjaardagscadeau geven. Maar ik heb het ook nooit in de winkel zien liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gv! Dit vroeg ik me van de week ook af. Speel het wel eens online en heb wel de 'shock' versie in de winkel gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
shock versie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(?)
Bedoel je niet dat spel waarbij je zo snel mogelijk op het knopje moet drukken waneer het lampje groen is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simon says is er ook in de versie dat wanneer je een verkeerde kleur raakt (verkeerde combinatie dus) je een schok krijgt.

Het beste antwoord

In de speelgoedwinkel, maar je kunt het ook bij onderstaande link spelen: