Je kan ze via het spelletje een vrienden verzoek sturen indien ze in je vrienden lijst staan.
Meestal heb je ergens een knop, vriend toevoegen, of iets in dergelijke vorm.
Als je daar op klikt krijg je al je facebook vrienden te zien, en kun je degene aan klikken die je een verzoek voor het spel wil sturen.