Mijn spel CoD Black ops is stuk/doet het niet meer (PS3) krijg ik hierop garantie of gratis nieuwe halen?

Game Call of duty Black ops is stuk.
Krijg ik gratis nieuwe ? Enige garantie erop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er stuk aan?
Krassen op de cd of is er nog steeds iets min met het netwerk.

Antwoorden (1)

Je kan even bellen naar de uitgever soms willen ze dit inderdaad vergoeden, dit hebben ze bij een vriend van mij gedaan omdat zijn Xbox het kapot had gemaakt en niet hij, ik moet wel zeggen dat Microsoft dat heeft vergoed. Maar je kan het altijd proberen. Vergoeden ze het niet kan je bij game mania ook je spellen laten maken voor ongeveer 5 euro, dit werkt erg goed mijn spel was eerst ook niet leesbaar (dus kapot) en toen heb ik het laten daar en het werkt weer goed!
Succes ermee!