Is er een "slimme" strategie om roulette - tournooi te winnen ?

Normaal gesproken is roulette een tamelijk zinloze bezigheid. Het huispercentage van -2,7 % geldt op iedere inzet. In een toernooi is het denk ik anders . Als je speelt met tegenstanders , moet je rekening houden of zij vóór liggen op jou of achter liggen en je kan naar believen kleinere kansen met grote winst of grote kansen met kleine winst . Wat zou een succesvolle strategie zijn in een roulette toernooi met 10 spelers die ieder 100 fiches krijgen . De winnaar is diegene die het langst overblijft of de meeste fiches wint.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals je zelf al aangeeft moet je je risicoprofiel aanpassen aan de andere spelers. Dus als je spelers hebt die veel op rood/zwart zetten kan jij ervoor kiezen om op 1e en 2e kolom te zetten. Dan pak je minder risico met dezelfde uitkomst (bij kleine inzetten). Op het moment dat ze uitlopen kan je aanpassen door op getallen te wedden of combinatie van kolommen die wel mogelijk zijn.

Het blijft gokken :D en de bank wint altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bet niet hetzelfde als de opponenten. Verklein de kans op verlies, bijv. Rood, even en bovenste helft. Mocht je een keer alle drie verliezen, bet dubbel op dezelfde combinatie. Wordt niet hebberig, geduld loont.