Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je nog die klik klak ballen (clackers, rage jaren 70) kopen?

ik dacht dat er problemen waren met veiligheid, en dat ze daarom niet meer verkocht mochten worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeugdtrauma! Mijn oudere zus had ze, en ik mocht ze niet want mijn ma zag zich al met mij in het ziekenhuis zitten met een gebroken pols ;p
(Veel stiekem geklikklakt en nooit iets gebroken ;p)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag, ik weet nog dat ik blauwe plekken op mijn polsen had van die dingen maar volgens mij was het toch echt onmogelijk om je pols er mee te breken. Maar inderdaad was er destijds commotie om de veiligheid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

volgens mij bij intertoys dat ik ze gezien heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kun je hier in italie kopen kosten 2 euro.. en er zijn al tientallen pols breuken door ontstaan, dat zal een van de redenen zijn waarom deze niet meer verkocht worden, hier is er nu ook een verbod op, maar ze worden toch gewoon nog verkocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw Marion, wist niet dat je in Italië woonde! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja
Plaats die vraag eens op Marktplaats!
Ik denk zomaar dat er nog vele exemplaren op zolders liggen te wachten op een hernieuwde 'première'.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die dingen zijn geen veilig speelgoed
zeker niet als je er iets beter in begint te worden als het dan een keertje fout gaat dan kan je jezelf behoorlijk bezeren de rage was ook geen lang leven beschoren.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
bij walz kids kun je ze bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk bij de kringloop en op vlooien/rommelmarkten daar liggen ze bijna altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding