Waar kun je nog die klik klak ballen (clackers, rage jaren 70) kopen?

ik dacht dat er problemen waren met veiligheid, en dat ze daarom niet meer verkocht mochten worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeugdtrauma! Mijn oudere zus had ze, en ik mocht ze niet want mijn ma zag zich al met mij in het ziekenhuis zitten met een gebroken pols ;p
(Veel stiekem geklikklakt en nooit iets gebroken ;p)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag, ik weet nog dat ik blauwe plekken op mijn polsen had van die dingen maar volgens mij was het toch echt onmogelijk om je pols er mee te breken. Maar inderdaad was er destijds commotie om de veiligheid.

Antwoorden (6)

volgens mij bij intertoys dat ik ze gezien heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kun je hier in italie kopen kosten 2 euro.. en er zijn al tientallen pols breuken door ontstaan, dat zal een van de redenen zijn waarom deze niet meer verkocht worden, hier is er nu ook een verbod op, maar ze worden toch gewoon nog verkocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw Marion, wist niet dat je in Italië woonde! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja
Plaats die vraag eens op Marktplaats!
Ik denk zomaar dat er nog vele exemplaren op zolders liggen te wachten op een hernieuwde 'première'.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die dingen zijn geen veilig speelgoed
zeker niet als je er iets beter in begint te worden als het dan een keertje fout gaat dan kan je jezelf behoorlijk bezeren de rage was ook geen lang leven beschoren.
13 jaar geleden
bij walz kids kun je ze bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk bij de kringloop en op vlooien/rommelmarkten daar liggen ze bijna altijd