Om te mogen gokken moet je minimaal 18 jaar zijn, dat is bij de toto naar mijn weten niet anders.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je kijkt op Toto.nl en vervolgens een account wil maken kan je alleen het geboortejaar <1993 kiezen.

Dit geeft aan dat je geen account kan maken onder de 18 jaar met je wettelijke gegevens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minimaal 18 jaar. Anders kom je er niet in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18 jaar is minimaal, je kan natuurlijk wel bijvoorbeeld je ouders vragen om het voor jou in te vullen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oficieel moet je 18 zijn maar je kunt altijd tot zetten bij sigaren winkel (meestal boeit het hun niet hoe oud je bent) zij betalen achteraf gewoon contant uit als je wint