Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een gratis poker spel ?

Welke site is het beste om echt geld te verdienen zonder geld in te zetten ? Ik noem een paar b.v. full tilt poker? Everest poker? of vele andere. Ik zie het verschil niet, is er een addertje onder het gras ? Moet je toch achteraf betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

tuurlijk bestaad dat niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen verstand van poker maar wel enig verstand van economie. Bij "gratis geld" zit altijd een addertje onder het gras. Als jij geld kunt verdienen op een pokersite zonder het risico te lopen ook geld te verliezen dan klopt er natuurlijk iets niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pokerstars is de grootste.
En hebben veel freerolls per dag.

Gratis spelen (freerolls), doen ze om spelers te binden aan hun site.

Er worden namelijk miljarden per jaar verdiend aan online pokeren: je moet namelijk een klein deel van je inzet (meestal 10% afstaan om te spelen). Dus per pot of per toernooi.

Met de freerolls kan je dus als je wint gratis geld winnen, ook al valt dat niet mee, want er spelen vaak honderden mee in een freeroll toenrooi.

En als je eenmaal verslaafd bent en denkt dat je heel goed in pokeren bent, hopen ze dat je geld gaat storten om voor het grote geld te spelen.

Uiteindelijk vedienen ze er toch aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden