Nintendogs stemherkenning?

je kan je hond bv. aanleren dat hij moet gaan zitten als je het woord zit zegt. Zo kan je je hond verschillende commando's aanleren. Maar hoe herkent de Nintendo DS je commando? Op wat baseert de Nintendo DS zich dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op je stemgeluid en het volume.
Het werkt hetzelfde als bij een carkit waarbij je de naam van een persoon zegt en die wordt dan gebeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met stemgeluid?
de nintendogs herkent je aan je stem als bijv. je opa je hond zal roepen reageert hij niet omdat hij aan jou stem gewend is