Weet iemand een buitenspel voor in je eentje?

Als mijn vrienden er niet zijn verveel ik me altijd en als het dan mooi weer is heb ik geen zin om binnen te zitten.

Toegevoegd na 1 minuut:
(met buitenspel bedoel ik natuurlijk een spel om buiten te spelen en niet dat bij voetbal xD)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan bedoel je vast niet buiten spelen op je nintendo ds?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je eentje kun je nooit buitenspel staan er is altijd iemand nodig die de bal past. Een leuk spel voor buiten is heel iets anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt daar dacht ik net te laat aan xD

Het beste antwoord

gewoon wat losse tips:
- fotograferen
- een groentetuintje maken met eigen aardbeien, basilicum, etc.
- weet niet hoe oud je bent: maar wellicht een speurtocht maken voor als je vrienden er weer zijn.
- leren jongleren (nodig: balletjes en instructieboekje)
- filmen voor youtube
- naar de winkel om leuke dingen uit te zoeken die je een ander op zijn/haar verjaardag kado wilt doen of die je zelf kado wilt hebben
- basketbal, darten, hooghouden, hardlopen (tijd en afstand bijhouden), tennis tegen muur, dat soort dingen?
ik weet hier zelf niet zoveel spelvormen van: maar misschien anderen wel?
- van hout dat je vindt pijl en boog maken of bijvoorbeeld kastanjes verzamelen voor kastanjepuree of brandnetels voor brandnetelsoep
- misschien een laptop waar je mee naar buiten kan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Als je van voetbal houdt kan je hoog houden of tegen een muurtje trappen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
touwtje springen
13 jaar geleden
Vissen. Fietsen. Basketbalkorf aan de muur. Dartschijf aan de muur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie wandeling!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skeeleren, skateboarden, diaboloën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
touwtje springen, trampoline springen, frisbeen, boemerang,eenwielen, rennen,...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zevensprong: je gooit met een tennisbal tegen de muur, vangt hem, dat doe je 7x, als het niet lukt begin je opnieuw. dan gooi je hem 6x via de muur op de grond en vangt m. dan 5x via de grond op de muur. 4x onder je been door tegen de muur en vangen. 3x tegen de muur en ondertussen 1x klappen. 2x gooien en een rondje draaien en vangen. 1x gooien en achter-voor-achter klappen. als je dat kan,ga je op 1 been en doe je alles opnieuw, dan alles op je andere been, dan met je rechterhand alles opnieuw, dan met je linkerhand en zo kun je heel lang doorgaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zoveel doen met een bal of tennis hooghouden dat soort dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- skaten (skateboarden, skieleren, waveboarden, rolschaatsen)

- Freerunnen

- met je gameboy op het randje van je voortuin gamen

- Kattekwaad uithalen (belletje lellen, ruzie zoeken, tuinkabouters stelen, mensen voor de gek houden)

- sporten (basketbal, tennis, hockey, hardlopen etc.)

- stoepranden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leren eenwieleren! Ben je best lang mee bezig en het is ook best verslavend!