wel (playstation?) spel is dit?

heel lang geleden, ik schat een jaar of 6 tot 8, zag ik een tv programma. de naam weet ik helaas niet meer, maar het was met horace en ze besproken een spel (voor de playstation dacht ik) je was in het spel een bal en daarmee moest je over al het afval van de wereld rollen.. zo werd het balletje steeds groter en op het laatst moest je ook hele flats meenemen.. ik ben hier al zo lang naar op zoek! weet iemand hoe het heet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat spel heet Katamari Damacy, erg leuk spel :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Zijn trouwens meerdere spellen van, laatst is nog een nieuwe uitgekomen.
Je bent een prins van een andere planeet, die de Katamari bal rondduwt en zo alles verzameld.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zit nu achter mijn pc, hier is een fragment van het spel.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow spr erg bedankt! nooit gedacht dat ik hem nog zou vinden!!
Kimath
13 jaar geleden
geen probleem hoor, wij hebben dit spel thuis liggen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga hem ook maar eens proberen te kopen, via internet denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet kopen. Kijk op youtube dowload ..... Intikken soms geven ze uitleg waar je het kunt vinden enn kunt dowload lol
Kimath
13 jaar geleden
@Girl: om illegale en gekopieerde games te kunnen spelen op een PS2 of een PS3 moet je je console ombouwen, je garantie is dan weg en de kans is groot dat de hele console het niet meer doet. Katamari Forever (voor de PS3) is momenteel maar 30 euro bij Bol.com

Andere antwoorden (1)

Kula world